MIEJSCE MODELU BIZNESU W ZARZĄDZANIU STRATEGICZNYM – PODEJŚCIE PRZEDSIĘBIORCZE

Authors

  • Bogdan Nogalski
  • Tadeusz M. Falencikowski

Abstract

Wpisując się w aktualny nurt dyskursu naukowego na wstępie naszej pracy postawiliśmy problem miejsca modelu biznesu w zarządzaniu strategicznym. Dążenie do rozwiązania tego problemu oparliśmy na podejściu przedsiębiorczym, wspartym podejściem behawioralnym. Przeprowadzone badania miały charakter teoretyczny. Zastosowane instrumenty pracy naukowej pozwoliły na zajęcie stanowiska, iż model biznesu jest zlokalizowany między pomysłem na biznes a strategia biznesu.

Ponadto wykazaliśmy, że zakresem zarządzania strategicznego powinno się objąć badania nad pomysłem na biznes, których do tej pory brak w zarządzaniu.

Downloads

Download data is not yet available.

Published

2015-02-02

How to Cite

Nogalski, B., & Falencikowski, T. M. (2015). MIEJSCE MODELU BIZNESU W ZARZĄDZANIU STRATEGICZNYM – PODEJŚCIE PRZEDSIĘBIORCZE. Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica, 4(305). Retrieved from https://www.czasopisma.uni.lodz.pl/foe/article/view/242

Issue

Section

Managing an Organization