Obcowanie z przyrodą jako lekcja zrównoważonego rozwoju

Autor

DOI:

https://doi.org/10.18778/2300-1690.25.09

Biogram autora

Tomasz Zema - Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

Tomasz Zema – doktorant Szkoły Doktorskiej na Uniwersytecie Ekonomicznym we Wrocławiu. Jego zainteresowania naukowe koncentrują się wokół zagadnień łączących uczenie maszynowe i metody prognozowania ze zrównoważonym rozwojem. Pasjonat fotografii, przyrody i podróży.

Bibliografia

Kozar, Ł. (2017). Rozwój zielonej gospodarki w sektorze rolnictwa w krajach Unii Europejskiej i w Polsce w kontekście koncepcji zrównoważonego rozwoju. Problems of World Agriculture/Problemy Rolnictwa Światowego, 17(3), 195–206. https://doi.org/10.22004/AG.ECON.264491
Zobacz w Google Scholar DOI: https://doi.org/10.22630/PRS.2017.17.3.66

Sulich, A., Zema, T. (2018). Green jobs, a new measure of public management and sustainable development. European Journal of Environmental Sciences, 8(1), 69–75. https://doi.org/10.14712/23361964.2018.10
Zobacz w Google Scholar DOI: https://doi.org/10.14712/23361964.2018.10

Velten, S., Leventon, J., Jager, N., Newig, J. (2015). What is sustainable agriculture? A systematic review. Sustainability (Switzerland), 7(6), 7833–7865. https://doi.org/10.3390/su7067833
Zobacz w Google Scholar DOI: https://doi.org/10.3390/su7067833

Pobrania

Opublikowane

2023-12-11

Jak cytować

Zema, T. (2023). Obcowanie z przyrodą jako lekcja zrównoważonego rozwoju. Władza Sądzenia, (25), 138–155. https://doi.org/10.18778/2300-1690.25.09

Numer

Dział

Other