Skip to main content
Skip to main navigation menu
Skip to site footer
Open Menu
Space – Society – Economy
Announcements
Home
About
About the Journal
Editorial Team
Reviewers
Statistics
Indexing & archiving
Contact
Content
Latest Issue
Early View
Archives
Policy regarding peer review
For Authors
Editorial Instructions
Author Declaration Form
Copyright Notice
Anti-plagiarism policy
Charges
Submit your article
Journal Policy
Publication Ethics
Open Access Policy
Privacy Statement
Policy of the University of Lodz Publishing House on Generative Artificial Intelligence Tools
Search
Login
Register
Home
/
Archives
/
No. 8 (2008): Theoretical and Empirical Researches on Services During Socio-Economic Changes
No. 8 (2008): Theoretical and Empirical Researches on Services During Socio-Economic Changes
Published:
2008-01-01
Articles
The Culturalaspect of Service Market Change
Krystyna Rembowska
5-15
PDF (Język polski)
The Role of the Service Sector in the Process of Social Production and Reproduction
Magdalena Majchrzak
17-23
PDF (Język polski)
Use of Product Positioning in the Business Activities of Service Companies in the Light of Survey Results
Marek Rawski
25-36
PDF (Język polski)
The Role and Functions of Catering Services in Modern World
Romuald Zabrocki
37-45
PDF (Język polski)
Interpreting the spatial preferences of retail firms in the post-1980 period: case of Izmir, Turkey
Ahu Dalgakiran
47-58
PDF
Ekonomiczna wycena otwartych przestrzeni miejskich i ich udział w jakości życia mieszkańców miast europejskich
Dietwald Gruehn
59-66
PDF
Services in Traditionally Industrial Areas (The Case of the Katowice Conurbation)
Franciszek Kłosowski
67-78
PDF (Język polski)
Spatial structure of commercial services in Poznań
Urszula Kaczmarek
79-93
PDF (Język polski)
The Development and Spatial Structure of Retail Outlets in Poznań
Tomasz Kaczmarek, Tomasz Szafrański
95-110
PDF (Język polski)
Changes in the Communications Behaviour and Prefernces of Sopot and Gdynia Inhabitants
Katarzyna Hebel, Krzysztof Grzelec
111-119
PDF (Język polski)
Spatial typology of market services in Łódź
Jerzy Dzieciuchowicz
121-131
PDF
'The Peculiar Character of Professional Real Estate Evaluation Service'
Lidia Groeger
133-142
PDF (Język polski)
Marketplace retail in Poland in the years 1995–2006
Ewa Klima, Jarosław Zajączkowski
143-154
PDF
Consumer behavior in online buying of Łódź – Olechów residents
Agnieszka Rochmińska
155-164
PDF (Język polski)
The Development and Functioning of the Cinemas in Łódź
Stanisław Mordwa, Aleksandra Litaszewska
165-174
PDF (Język polski)
Supply and demand of gastronomical services in Łódź
Karol Pluta, Ewa Klima
175-187
PDF
Łódź Residents’ Viewpoints about NIMBY Facilities
Karolina Dmochowska-Dudek
189-196
PDF (Język polski)
Industrial Image versus Post – Industrial Character of The City of Lodz. Adapting Cultural Haritage to the New Socio – Economic Conditions
Paulina Tobiasz-Lis
197-207
PDF (Język polski)
Language
English
Język polski
Make a Submission
Make a Submission
cope
Keywords
Current Issue
Most read for 90 days
Znaczenie obszarów zielonych oraz koncepcja „miasta ogrodów” na Żoliborzu w promocji nowych inwestycji mieszkaniowych i ich pozycja na rynku nieruchomości
176
Percepcja przestrzeni sąsiedzkich. Przykład osiedla Radogoszcz-Wschód w Łodzi
99
Wskaźnikowa ocena wartości estetycznej krajobrazu miejskiego na przykładzie centrum Wieliczki
93
Przestrzenne zróżnicowanie przemian demograficznych w Polsce w latach 2002‒2011
92
Dwadzieścia lat współpracy transgranicznej Polska–Ukraina: refleksje i reakcje w obliczu rosyjskiej agresji wojskowej
70