OCENA POZYCJI RYNKOWEJ MAREK podczas realizacji STRATEGII CO-BRANDINGU

Autor

  • Magdalena Grębosz
  • Jacek Otto

Abstrakt

 

W warunkach współczesnego rynku, marka jest punktem odniesienia, umożliwiającym konsumentowi ocenę zarówno materialnych cech produktu, jak i fundamentalnych niematerialnych wartości związanych z marką. W artykule przedstawiono metody oceny pozycji rynkowej marek – wyrażanej poprzez ocenę kapitału i wizerunku marek – stosowane podczas poszczególnych etapów realizacji strategii co-brandingu.

Pobrania

Brak dostępnych danych do wyświetlenia.

Pobrania

Opublikowane

2015-02-02

Jak cytować

Grębosz, M., & Otto, J. (2015). OCENA POZYCJI RYNKOWEJ MAREK podczas realizacji STRATEGII CO-BRANDINGU. Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica, 4(305). Pobrano z https://www.czasopisma.uni.lodz.pl/foe/article/view/231

Numer

Dział

Zarządzanie organizacją