Zarządzanie wizerunkiem firmy przy wykorzystaniu inbound marketingu na przykładzie fan page

Autor

  • Kinga Stopczyńska Uniwersytet Łódzki, Wydział Zarządzania, Katedra Marketingu image/svg+xml

DOI:

https://doi.org/10.18778/0208-6018.287.15

Słowa kluczowe:

inbound marketing, komunikacja marketingowa, social media, marketing relacji

Abstrakt

Dzisiejsza rzeczywistość wymaga na firmach działań opartych nie tylko na zapewnianiu doskonałej jakości proponowanych przez nie produktów, ale przede wszystkim inspirowania klienta do działania. Marki wchodzą coraz głębiej i poważniej w codzienne życie nabywców stając się jego integralną częścią. To zaangażowanie przekłada się bezpośrednio na to, jak firma jest postrzegana i jaki wizerunek kreuje na rynku wśród szeroko pojętej publiczności. Inbound marketing doskonale wpisuje się w strategie firm, które chcą zarządzać swoim wizerunkiem w sposób odpowiedzialny, ale również efektywny i skuteczny. Doświadczenia rynkowe organizacji jasno pokazują, iż nie jest to już tylko trend, ale silny filar strategii wizerunkowych wielu firm, a piękno jego polega na tym, iż doskonale sprawdza się w organizacjach różnego zasięgu i wielkości.

Pobrania

Brak dostępnych danych do wyświetlenia.

Bibliografia

Jaskowska B. (2010), Raport: zaczynamy akceptować marki w serwisach społecznościowych, http://www.internetstandard.pl/news/357280/Raport.zaczynamy.akceptowac.marki.w.serwisach.spolecznosciowych.html [dostęp: 21.12.2011]
Google Scholar

Line B. (2010), 15 kroków do skutecznej strony firmowej na Facebooku, http://www.brandonline.pl/2010/08/27/15-krokow-do-skutecznej-strony-firmowej-na-facebooku/ [dostęp: 14.12.2012]
Google Scholar

Mark Zuckerberg, https://www.facebook.com/zuck?ref=ts&fref=ts [dostęp: 13.11.2012]
Google Scholar

Motyka A. (2012), Facebookowi nie straszne konta-widma. Zuckerberg ma już miliard!, http://media2.pl/internet/96698-Facebookowi-nie-straszne-konta-widma.-Zuckerberg-ma-juz-miliard.html [dostęp: 15.12.2012]
Google Scholar

Schossow C. (2009), What Is Inbound Marketing?, http://www.newmediacampaigns.com/page/what-is-inbound-marketing [dostęp: 14.12.2012]
Google Scholar

Tari Bari Bistro, https://www.facebook.com/TariBariBistro/info [dostęp: 14.12.2012]
Google Scholar

Pobrania

Opublikowane

2013-01-01

Jak cytować

Stopczyńska, K. (2013). Zarządzanie wizerunkiem firmy przy wykorzystaniu inbound marketingu na przykładzie fan page. Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica, (287), 181–191. https://doi.org/10.18778/0208-6018.287.15

Numer

Dział

Artykuł