Replay. The Polish Journal of Game Studies
  • Start
    • Ogłoszenia
  • O czasopiśmie
    • O czasopiśmie
    • Zespół redakcyjny
    • Recenzenci
    • Statystyki
    • Indeksowanie i archiwizacja
    • Kontakt
  • Zawartość
    • Nowy numer
    • Early View
    • Archiwum
    • Archiwum (2014-)
  • Proces recenzyjny
  • Dla Autorów
    • Oświadczenie autora artykułu
    • Prawa autorskie
    • Instrukcja redakcyjna
    • Polityka antyplagiatowa
    • Opłaty
    • Zgłoś tekst
  • Polityka czasopisma
    • Etyka wydawnicza
    • Polityka OA
    • Polityka prywatności
    • Polityka Wydawnictwa Uniwersytetu Łódzkiego wobec narzędzi generatywnej sztucznej inteligencji
  • Zarejestruj
  • Zaloguj
PL EN
  1. Strona domowa /
  2. Archiwum /
  3. Tom 2 Nr 1 (2015)

Tom 2 Nr 1 (2015)

					Pokaż  Tom 2 Nr 1 (2015)
Opublikowane: 2015-01-01

Articles

  • El Presidente doświadcza. Mechanizmy kapitalizowania produktywności graczy w seriach „Tropico”, „Torchlight” oraz Diablo”

    Mateusz Felczak
    7-19
    • PDF
  • Miasto-poza-miastem. Przejawy współczesnego flâneuryzmu w medium gry wideo

    Justyna Janik
    21-33
    • PDF
  • Zasady przeciw immersji. Zaangażowanie w narrację i zaangażowanie w system formalny gry

    Marcin Petrowicz
    35-49
    • PDF
  • Wyjątkowość doświadczenia śmierci w artystycznych grach wideo

    Hanna Strużyna, Andrzej Strużyna
    51-63
    • PDF

Other

  • What Will Be the Future of the Past? Report from ARCHIVES OF/FOR THE FUTURE The NECS 2015 Conference

    Marcin M. Chojnacki, Dominika Staszenko
    65-71
    • PDF (English)

Język / Language

  • English
  • Język polski

Zgłoś artykuł

Zgłoś artykuł

Cope

Aktualny numer

  • Logo Atom
  • Logo RSS2
  • Logo RSS1
Replay. The Polish Journal of Game Studies
ISSN: 2391-8551
e-ISSN: 2449-8394
 
Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego (www)
ul. Jana Matejki 34A, 90-237 Łódź
Tel.: 42 235 01 65, fax: 42 66 55 86
Biuro: agnieszka.janicka@uni.lodz.pl
 
Deklaracja dostępności