Open Menu
Replay. The Polish Journal of Game Studies
Start
Ogłoszenia
O czasopiśmie
O czasopiśmie
Zespół redakcyjny
Recenzenci
Statystyki
Indeksowanie i archiwizacja
Kontakt
Zawartość
Nowy numer
Early View
Archiwum
Archiwum (2014-)
Proces recenzyjny
Dla Autorów
Oświadczenie autora artykułu
Prawa autorskie
Instrukcja redakcyjna
Polityka antyplagiatowa
Opłaty
Zgłoś tekst
Polityka czasopisma
Etyka wydawnicza
Polityka OA
Polityka prywatności
Polityka Wydawnictwa Uniwersytetu Łódzkiego wobec narzędzi generatywnej sztucznej inteligencji
Zarejestruj
Zaloguj
PL
EN
Strona domowa
/
Archiwum
/
Tom 2 Nr 1 (2015)
Tom 2 Nr 1 (2015)
Opublikowane:
2015-01-01
Articles
El Presidente doświadcza. Mechanizmy kapitalizowania produktywności graczy w seriach „Tropico”, „Torchlight” oraz Diablo”
Mateusz Felczak
7-19
PDF
Miasto-poza-miastem. Przejawy współczesnego flâneuryzmu w medium gry wideo
Justyna Janik
21-33
PDF
Zasady przeciw immersji. Zaangażowanie w narrację i zaangażowanie w system formalny gry
Marcin Petrowicz
35-49
PDF
Wyjątkowość doświadczenia śmierci w artystycznych grach wideo
Hanna Strużyna, Andrzej Strużyna
51-63
PDF
Other
What Will Be the Future of the Past? Report from ARCHIVES OF/FOR THE FUTURE The NECS 2015 Conference
Marcin M. Chojnacki, Dominika Staszenko
65-71
PDF (English)
Język / Language
English
Język polski
Zgłoś artykuł
Zgłoś artykuł
Cope
Aktualny numer