Mariola Antczak, Magdalena Kalińska-Kula, Biblioteczny marketing wewnętrzny w teorii i praktyce: na przykładzie bibliotek województwa łódzkiego. Łódź: Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2019. 264 ss.

Authors

  • Małgorzata Bańkowska Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Prezydenta Stanisława Wojciechowskiego w Kaliszu

DOI:

https://doi.org/10.18778/0860-7435.30.06

Downloads

Download data is not yet available.

References

Kierunki rozwoju Otwartego Dostępu (2018). Pobrane 13 lutego 2020, z: https://www.gov.pl/attachment/d9d096ef-0c73-4a48-9c5a-b2cb808447e8
Google Scholar

Ustawa z dnia 27 lipca 2001 r. o ochronie baz danych (Dz.U. 2001, nr 128, poz. 1402 z późn. zm.) (2019). Pobrane 13 lutego 2020, z: http://prawo.sejm.gov.pl/isap.nsf/download.xsp/WDU20011281402/U/D20011402Lj.pdf
Google Scholar

Published

2020-06-09

How to Cite

Bańkowska, M. (2020). Mariola Antczak, Magdalena Kalińska-Kula, Biblioteczny marketing wewnętrzny w teorii i praktyce: na przykładzie bibliotek województwa łódzkiego. Łódź: Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2019. 264 ss. Acta Universitatis Lodziensis. Folia Librorum, 1(30), 85–89. https://doi.org/10.18778/0860-7435.30.06

Issue

Section

Other

Most read articles by the same author(s)

1 2 > >>