Turystyka sportowa – o semantycznym nieporozumieniu refleksji kilka

Autor

  • Stefan Bosiacki Akademia Wychowania Fizycznego w Poznaniu, Katedra Ekonomiki i Organizacji Turystyki

DOI:

https://doi.org/10.18778/0867-5856.26.1.11

Pobrania

Brak dostępnych danych do wyświetlenia.

Bibliografia

SMITH A., 2001, Sporting a new image? Sport-based regeneration strategies as a means of enhancing the image of the city tourist destination, [w:] Sport in The City. The role of sport in economic and social regeneration, Ch. Gratton, I. Henry (eds.), Routledge, London.
Google Scholar

STANDEVEN J., DE KNOP P., 1999, Sport Tourism, Human Kinetics, Champaign, Illinois.
Google Scholar

WEED M.E., BULL C.J., 2004, Sport tourism: Participant, policy and provider, Elsevier Butterworth-Heinemann, Oxford.
Google Scholar

Pobrania

Opublikowane

2016-06-30

Jak cytować

Bosiacki, S. (2016). Turystyka sportowa – o semantycznym nieporozumieniu refleksji kilka. Turyzm/Tourism, 26(1), 94–95. https://doi.org/10.18778/0867-5856.26.1.11

Numer

Dział

Dyskusje