Struktura i atrakcyjność przestrzeni turystycznej Polski w ocenie wybranej grupy mieszkańców Torunia

Autor

  • Jan Stachowski Uniwersytet im. Mikołaja Kopernika w Toruniu, Instytut Geografii, Zakład Geografii Społecznej

DOI:

https://doi.org/10.18778/0867-5856.3.2.02

Abstrakt

Opracowanie zawiera rezultaty badania, ktorego celem było poznanie: 1) struktury przestrzeni turystycznej naszego kraju, spostrzeganej przez grupę urzędnikow administracyjnych m. Torunia; 2) ocen atrakcyjności turystycznej miejscowości i obszarów budujących tę strukturę, przy zastosowaniu jednej z metod skalowania - dyferencjału semantycznego.

Pobrania

Brak dostępnych danych do wyświetlenia.

Bibliografia

Czapiński J., 1978, Dyferencjał semantyczny, „Materiały do Nauczania Psychologii”, PWN, Warszawa, Ser. 3, t. 3, s. 257-275.
Google Scholar

Fenton M., Pearce P., 1988, Multidimensional Scaling and Tourism Research, „Annals of Tourism Research”, vol. 15, s. 236-254.
Google Scholar DOI: https://doi.org/10.1016/0160-7383(88)90085-0

Fridgen J. D., 1987, Use of Cognitive Maps to Determine Perceived Tourism Regions, „Leisure Sciences”, vol. 9, s. 101-117.
Google Scholar DOI: https://doi.org/10.1080/01490408709512150

Husbands W., 1983, Tourist Space and Touristic Attraction. An Analysis of the Destination Choices of European Travelers, „Leisure Sciences”, vol. 5, s. 289-307.
Google Scholar DOI: https://doi.org/10.1080/01490408309513010

Lijewski T., Mikułowski B., Wyrzykowski J., 1992, Geografia turystyki Polski, PWN, Warszawa.
Google Scholar

Mayntz R., Holm R.,Hubner P., 1985, Wprowadzenie do metod socjologii empirycznej, PWN, Warszawa.
Google Scholar

Pobrania

Opublikowane

1993-12-30

Jak cytować

Stachowski, J. (1993). Struktura i atrakcyjność przestrzeni turystycznej Polski w ocenie wybranej grupy mieszkańców Torunia. Turyzm/Tourism, 3(2), 23–32. https://doi.org/10.18778/0867-5856.3.2.02

Numer

Dział

Artykuły