Opowieść hermetyczna?

Recenzja książki Eweliny Twardoch-Raś, „Sztuka biometryczna w perspektywie post- i transhumanizmu. W stronę estetyki postafektywnej”, Wydawnictwo UJ, Kraków 2021

Autor

  • Iwona Grodź Badaczka niezależna

DOI:

https://doi.org/10.18778/1689-4286.61.06

Słowa kluczowe:

recenzja, sztuka biometryczna, Twardoch-Raś

Bibliografia

Attrill, A. (red). (2015). Cyberpsycholgy. Oxford: Oxford University Press.
Zobacz w Google Scholar

Knudes, B.T., Stage, C. (red.). (2015). Affective Methodologies: Developing Cultural Research Strategies for the Study od Affect. New York: Palgrave Macmillan.
Zobacz w Google Scholar

Mann, T. (1982). Czarodziejska góra. Tłum. J. Kramsztyk. Warszawa: „Czytelnik”.
Zobacz w Google Scholar

Norman, K.L. (2008). Cyberpsychology. An introduction to the psychology of human — computer interaction. New York: Cambridge University Press.
Zobacz w Google Scholar

Ogonowska, A. (2021). Cyberpsychologia. Media — użytkownicy — zastosowania. Kraków: Wydawnictwo „Impuls”.
Zobacz w Google Scholar

Twardoch-Raś, E. (2021). Sztuka biometryczna w perspektywie post- i transhumanizmu. Kraków: Wydawnictwo UJ. https://doi.org/10.4467/K7212.209/20.20.15566
Zobacz w Google Scholar DOI: https://doi.org/10.4467/K7212.209/20.20.15566

Zawojski, P. (2016). Technokultura i jej manifestacje artystyczne. Medialny świat hybryd i hybrydyzacji. Katowice: Wydawnictwo UŚ.
Zobacz w Google Scholar

Zawojski, P. (2018). Cyberkultura. Syntopia sztuki, nauki i technologii. Katowice: Wydawnictwo UŚ.
Zobacz w Google Scholar

Pliki dodatkowe

Opublikowane

2023-12-13

Jak cytować

Grodź, I. (2023). Opowieść hermetyczna? Recenzja książki Eweliny Twardoch-Raś, „Sztuka biometryczna w perspektywie post- i transhumanizmu. W stronę estetyki postafektywnej”, Wydawnictwo UJ, Kraków 2021. Hybris, 61(2), 122–132. https://doi.org/10.18778/1689-4286.61.06